Hepimiz kelimelerden oluşuyoruz.

6.typography-text-art

Ağzından çıkan her söz, birine verdiğin bir fikir, bilinçaltının sana söylemek istediği şeyleri kibarca, çaktırmadan söylemesi, önermesi…  Ya da kendini tanımlamak için kullandığın her sıfat gerçeğe dönüşen bir kehanet gibi.

Ne yersen o’sun derler ya, ne dersen o’sun aynı zamanda. O yüzden ne yediğine de, ne dediğine de dikkat etmeli insan.

Çünkü kelimelerden oluşuyor insan, kelimeler damlaya damlaya birikiyor, sen oluyor.

Bilinçsizken ettiğim her abuk cümleyi, yaptığım her saçma yargıyı, kendi üzerime kurduğum her yersiz tespiti iptal ediyor, her türlü engel, sınırlama, kısıtlama ve tıkanıklık yaratan cümleyi yenileriyle değiştirmeye niyet ediyorum.

O yüzden de yazıyorum, bakalım benim bilinçaltı bana neler söylüyor diye…

Siz nasıl dinliyorsunuz kendinizi, siz nasıl kelimelerden oluşuyorsunuz? ; – )

 

 

 

4 thoughts on “Hepimiz kelimelerden oluşuyoruz.

    • Gerçek anlamda öyle… Ama kelimelerin yaşamımızı oluşturduğunu, ne söylersek onu yaşadığımızı düşünüyorum 🙂 Bugün okuduğum bir sözü paylaşayım Hayat denen illüzyon içimizde olan bitenlerin birer izdüşümünden ibaret. Thomas Vieira

Leave a Reply

